lördag, december 29, 2012

Huvudbry/natt/film:








 Jag har fixat en ny omgång "pressgurka" och fyllde lite i en glasburk, som skall med bagaget på mini-resan.




Jag har tagit bort all nagellack på mina fingernaglar med aceton.
De skall målas med silvermetallic av märket "Calvin Klein" imorgon eller när vi reser iväg... får se...
De kommer fyllas på under "trippen", så naglarna komer vara fina.
Tånaglarna har målats röda och kanske förbättrar jag på färgen en gång till innan vi åker iväg.






Imorgon tar jag mig en dusch inför resan och kanske tar jag mig ytterligare en duschning där i deras nyrenoverade WC med värmeslinga på golvet...
Men varmvattnet är bara en viss mängd, så jag måste vara aktsam om vattnet... annars blir det iskallt.

Imorgon skall allt vara packat och klart... Det blir enkel mat i år. Jag måste vara pigg och fräsch...

Jyckarna har en egen kasse och där i är det bla täcken och hundmaten...

Sååå imorgon är det bara sådant här i hjärnan...
Goda helger,
~~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM: *Väldigt bra och spännande...*  


THE STATEMENT (2003)  Canada/Fransk/Engelsk Thriller


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥