lördag, december 29, 2012

Tidigt, slappt och sömnigt, men resklar... :



LÖRDAGENS MÅLTID: /kycklinggryta/potatis + gröna ärtor/vatten/







 
Jag vaknade bara sådär plötsligt imorse och steg ur bädden.

Hundarnas bag är klar,även min bag och sminket skall jag ha med mig -  dags för lite sådant.
Bara The Goatlords bag som är kvar och denna är tänkt att The Goatlord tar senare ikväll, medans jag tar mig en dusch och målar mina naglar i slivermetallic.
Maten som är i kyl och frys är i påsar bara att packa ned snabbt i en matkasse i morgon.
Skall sätta en tid på väckarklockan också, så vi kommer i tid till incheckningen.

Metallica ekar i högtalarna idag igen. ;)
Jag skall ta mig en kortare vila nu efter bloggen... innan jyckarna får sin mat och promenad.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥