torsdag, januari 03, 2013

FILM/Natt:



  ~ Det har varit en tung dag och det blev en tung långpromenad med en dusch på kvällen från topp till tå... håret hade jag inte tvättat på ett tag...
Jag tog mina tabletter förut + panodil 400 och nyss min "dagtablett"...  Panodilen tog nog bort det mesta av min hemska värk eller vad det nu var.
Torsdagar är städdagar här, men den hoppas över för denna gång. Lite vila går före denna gång, istället kommerMATHEM:SE  och där blir det lite jobb med att plocka in varorna och akvarierengöring skall det även bli.
VECKA 2 är det tänkt att här skall vara igång med "hushållsAgendan" igen och den normala vardagslinjen.

Några dagar så här i början av året tänker jag ta det lite lugnt med kamera och bloggat, för jag har varken riktigt ork eller kraft, men däremot vilja. Jag hoppas komma igång riktigt rejält igen snart med mera energi...
~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:

VÄLDIGT BRA FÖLJETONG & ÄR JUST NU INNE PÅ SÄSONG 3
































Började på denna film, men kände mig redan en anings dåsig och blev ännu dåsigare av denna sinnesstämning... Jag slocknade!!!
Jag håller på att samla på Ingmar Bergman filmer och det är främst de äldre svart/vita som jag är speciellt intresserad av...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥