onsdag, januari 30, 2013

På och Av:



Idag behöver jag inte göra mycket ändå kliver jag ur bädden runt kl 12.00. Däremot går det väldigt lång tid innan jag klär av mig pyjamasen.

Innan The Goatlord tar någon bild på mig ställer jag in kameran på tyst , objektivindraget på AV och avstängningen på AV... mycket bättre. LCD ljuset är på högst just nu och ibland är denna på ett steg mindre.
Jag märkte att den "automatiska inställningen" funkade bättre av detta. Det har varit lite utav något problem med just "auto" på denna kameran... därför blev jag lättad. Jag blev lättad därför att det är skönt att kunna slippa göra justeringar och inställningar för det mesta. Att slappt bara kunna  snabbt ta en bild ut i raka luften.

Detta diskuterade jag kring med The Goatlord. Den enda egentliga diskussionen sedan jag steg ur bädden.

Tvätten satte jag på också innan bloggen och imorgon först skall tvätten hängas upp. Vi vill inte duscha med kläder upphängda för då blir det mörkare inne i duschutrymmet.

Ute verkar det vara något vindstilla... hmmm... bra.  +4 är det också.



Förövrigt: på naglarna färgen "mulberry wine" av märket maybelline och på läpparna "gossip" + försvarets hudsalva + och något läppstift som är slut som jag gröper ur med en "tops".

Byte av klädsel sker i samband med dusch.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥