lördag, mars 30, 2013

PÅSKAFTON:




Man väcktes av en gnälligt ylande pigg Zorro strax efter 9-tiden. Jag steg då ur bädden gick på toan och en Zorro som földe efter... någon liten klapp, sedan klev jag in i bädden igen och somnade gott.

Kl 13.00 vaknade jag och steg då ur bädden direkt och klädde mig. Jag valde den sjömans röd/vit randiga tunikan. Jag tog några borsttag om håret utvändigt och även invändigt, sedan klart.
Varken tofs eller håruppsättning idag.

Zorro och alla jyckarna tar sig en djupare vila, sedan jag steg ur bädden idag. Ibland hör man dörrar eller någon som slår igen en portdörr. Förövrigt ganska tyst dag, väldigt få bilar i rörelse.

Strax iväg,
Hej så länge...

  ::::::::::::::
"conditioner för volym" via apoteket.se har gett resultat, nästa procedur tror jag tar i April, för min del skall jag använda denna endast en gång i månaden.
DirektLänk:  Lernberger Stafsing Conditioner (balsam-volym)
Just nu:159,20 kr
Ord.pris 199 spänn
Rabatten vet jag inte om det gäller alla för jag är pluskund.




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥