fredag, mars 01, 2013

The Goatlod och HV omdömen på rejta.se/ positiva :



Som någon viskade till mig när jag plockade till mig mat från buffén :- här har du hela världen på ett enda ställe...



Fräscht ljust och fin miljö. Tandl. Narkander är mycket noggrann och mycket skicklig. Jag är inte förtjust i att laga tänder, men Narkander är så lugn att jag slumrar till. Assistenten och tandhygienisten är också mycket trevliga.

Enda negativa är väl parkering om man tar bilen. Många p-vakter och Lisor som springer och dyrt är det. Och man fårb endast stå 2 tim.




Har gått här ett bra tag nu. Brukar göra kloklippning på drop-in. Väldigt trevlig miljö. Trevlig personal som är mycket gulliga mot jyckarna och ha bra hand. Jag åker gärna ut hit. Man får bra hjälp. Både tidsbokningar och drop-in funkar smidigt, liksom betalningar i kassan.






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥