fredag, maj 10, 2013

Kristi himmelsfärdsdag/EuropaDagen:

Kristi himmelsfärdsdag/EuropaDagen/Städdagen/Tordagens måltid: /čevapčiči "svarta vinbär"/kokt potatis+gröna ärtor/CitronVatten/

Jyckarnas käk: /torrfoder friskies kött/3st frollicbitar/mild naturell yoghurt/klick utav rå blandfärs/Färskt Vatten/




Nagellack från Apotea.se  för 39:-. Liten burk, men konsistensen är mycket tjock och vattnig. Ta endast på mycket lite på naglarna... man kan fylla på nytt när det behövs någon dag senare...

Jag ville ha en färg som bryter av eller med andra ord som jag inte använder på naglarna. Beige metallic ser det ut som just nu.




















En störtskur kom precis mot slutet, så jyckarna hann inte bli blöta rätt igenom... bara lite...




Vi stannade till för en favorit "Coca Cola - ZERO" - första för i år... Det lär dröja tills nästa gång...


... och akvarierengöring direkt innanför dörren... 
Jag glömde ge slangen till The Goatlord, så det rann en hel del vatten ut på golvet... 
Det var rent vatten...




Nu är det hobbyrummet och allt blev sent här idag... och fullt upp.
Jag skall nu ta mig en ergonomisk vila i min reclinerfåtölj inne i hobbyrummet... 
Zorro har somnat i köket efter nattakäket. Titti ligger här bredvid mig på The Goatlords PC plats.
Nellie ligger bakom min fåtölj.

Goder natt och goder helg och koppla av allt...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥