fredag, maj 10, 2013

Långsam och slapp dag:









Värmer mig med mitt kaffe och dricker även kafe för att piggnas till... funkar... en anings...




Nagelfärgen i bild igen... snyggt...









Min kameraväska... för ett tag sedan försvann denna för mig på Nääs Slottspark. 
Dagen efter tog jag mig en promenad och denna fanns inte där.
Jag tänkte då att det är säkert någon som hittat denna för det är väl många där och springer.
Jag tänkte att jag vill inte fråga heller för här har man inte direkt någon hitteplats... ialafall inte som jag känner till.

Igår satte jag mig vid min PC plats och grejjade med handen mot mitt ryggstöd och stolsdyna och där var denna  i skarven.

Härligt för jag vill helst inte använda min gamla klumpiga kameraväska, men tydligen var den gamla en bra reserv...




The Goatlord tjaffsar om att jag har en berlock med The Rolling Stones "tungan". Jag hittar upp detta och det visar sig vara ett sådan som har på skärp... Istället hittade jag detta "H:et"




Istället hittade jag detta "H:et" från "Libanon" i guld. Hmmm*... passar perfekt till klädseln... och The Rolling Sones "tungan"?  Tja... jag använder inte skärp... får se hur jag ör med denna...








VÄDRET:/+13/skiftande vädermed sol & moln/


Dags att lägga ned...
Hej så länge,



~~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM: *har sett säsong:1+5+6+7*

CSI:MIAMI säsong 2


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥