söndag, augusti 11, 2013

Mörkret har nu börjat falla på igen... myyysigt... :







För de som följer bloggen har nog fått upp ögonen på flygplanen. Det är en liten ny hobby att plåta dessa, fast inte jämnt... Djur och natur :) Har man möjligheter sååå... varför inte?

Promenaden gick väl på ca 40 min... Därefter inhandlade jag för att fylla på kylen med jyckarnas blodpudding, samtidigt fick jag med mig en standardmjölk.
Det är tänkt att det skall bli blodpudding imorgon och standardmjölk är ett måstye för denna rätt, liksom pannkakor och köttfärssås är det jättgott att ha standardmjölk. Riktig mjölk skall det vara.
Om det blir lingonsylt eller någon annan sort... Det får ni se imorgon.

Strax skall jag göra en lyxig milkshake, men innan dess matplanering på MATHEM.SE & MAT.SE


Hej så länge,


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥