söndag, augusti 11, 2013

Slö Status:


PCmiddag

SÖNDAGENS MÅLTID: /ugnsKummel inbäddad i grädde och gul lök/färskpotatis/Radenska/

JYCKARNAS KÄK: /4st frollic+ca 1,5 dl torrfoder (friskies kött säck 15kg)+2 st färskpotatis+ca vasin matsked fisk och lite såssky)/FärsktKranVatten/





Klädsel för dagen:
En gammal trasa som jag plockat fram ur garderoben :) Utgående modell :)
BYXA: resårjeans från CELLBES.SE
Sportskor: Reebok från HEPPO.SE
Naglarna: ISADORA  silver sparklings

Förövrigt osminkad.







Jag sov. Jag låg kvar och drog mig. Till slut gick jag försiktigt domnande och trevande upp ur bädden.

Några bloggbilder på mig och "tjejernas" status för dagen... Lika slöa som matte. De har precis ätit upp sin mat.


Dagens TO DO -list :

  •  köpa blodpudding åt "tjejerna" för deras nattakäk är slut. Dentastixen för mellanstorlek är bara lite tugg-godis.
  • göra en ny veckoplanering med mat... etc...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥