onsdag, mars 26, 2014

Vecka 13 mitt-i-veckan & vårkänslor:









Jag bättrade på mitt bleka rosa nagellack. Tacksam färg för det syns knappt när den slits ned.
Käckt att ha mina nagellack vid min PC-plats och favoritplats. Bara att plocka fram impulsivt.




ONSDAGENS MÅLTID: / karré med en grönsaksgryta och potatis/grönsaker/CitronVatten/










Jag var uppe i förmiddags för jag hade svårt för att somna. Tur var väl detta för telefonen ringde.
Jag satte på en tvätt.
Därefter gjorde jag en Morgon-blogg, varpå jag tog mig en tupplur och slocknade... 
Jag vaknade inte förränns kl 16.00.
Bara att hänga upp tvätten...
Jag hann ändå fixa till en ny omgång med PressGurka & CitronVatten, medans jag lagade till maten.

Det var helt vindstilla under långpromenaden. Det blev en underbar sådan och både Nellie & titti var underbara.

Nu när jag sitter här håller jag på med lite bildjobb och tecknar lite också på dessa ibland.
Plötsligt avbröt jag mitt bildjobb för att blogga, sååå nu återgår jag till bildjobbet.

  • Bakgrundsmusiken idag som höres från hobbyrummet:  MUSIKDVD Paul Mc Cartney's rockshow "wings over America".
När jag är färdig med bildjobbet skall jag sätta mig i hobbyrummet + Kl 23.00 sätta in Jyckarnas blodpudding i ugnen ca 30 minuter.





BLUE IS THE WARMEST COLOUR (2013) Drama/erotik/romantik/

Denna film står på tur får se om det hinns ikväll redan, för vi har också MUSIKDVD:S att beta av.




Dessa konserter har vi bla hunnit ta oss igenom.
The CURE live in Rom, där har den gamle gitarristen kommit med igen. Underbart bra gitarrist.
















♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥