lördag, februari 21, 2015

... inredning med hundböcker, så det kan bli:






LÖRDAGENS: /LAX-spenat-broccoli & potatisbakelser/Pressgurka+cosmopolitan+tomat/CitronVatten/
























ÖRN-KLO ARMBAND AV ALLA TING!!! Satt som gjutet...









Vad är detta för stora tunna häften? 
Det är konstnärshäften om olika stora konstnärer; Gainsborough/RENOIR/DELACROIX/Kandinsky/ som har varit THE GOATLORD's farsas och dessa vill jag ha & plocka fram lite när det börjar ljusna på lite - bara bläddring - lite läsning. Bruce Springsteenboken fick THE GOATLORD syn på, sååå den åkte upp den också. 

Som plåster på såren har jag beställt åt THE GOATLORD: LET IT BE boken, fast vinylen ligger här förståss... en dyyyr historia, men nu var det THE GOATLORD's tur då jag kostat på mig en hel del extra. Tja, tja,tja... inte cha cha cha...

Vi var ner en stund i källarskrubben innan maten och kollade efter böcker och liknande & lagt åt sidan lite som skall slängas längre fram. En påse gamla VHS till att börja med.




Dessa hundböcker låg i ett skåp här hemma som man kan fylla på med annat istället. De fick sin plats här. Vid kopian av en gammal ljusstake stoppade jag in ett brev och kuvert med collieomslag över och ljusstaken fick sig ett lyft, dessutom ljusstaken säger tydligt att här är hundböcker... glöm ej.


Papperskorgen är nu i hobbyrummet och är menat att vara på ett ställe där vi har en påse, som vi slänger skräp i. Fast skräp påsen får stå kvar tills denna skall slängas.

Det mesta är fixat, bara att relaxa...



ÖRONRINGEN passade bäst på min nässnibb istället.





HOBBYRUMMET nästa... en "hutt" och TE väntar...




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥