söndag, januari 22, 2017

đŸ˜•đŸ’«MÖRBULTAD... đŸ˜” :














SÖNDAGENS: / makaronilĂ„da /










Jag plockade ur köksskÄpet ovanför stÀdskÄpet... Det sista utav de översta hyllorna Àr nu klara - att klÀttra pÄ stegen Àr nu över... skönt...

Detta gjorde mig lite stressad för i samma veva sysslade jag Ă€ven med annat... sĂ„Ă„Ă„ jag tĂ€nkte inte pĂ„ att hundkopplet till hundselar lĂ„g utspritt mot hallgolvet, sĂ„ nĂ€r det ringde sprang jag ut frĂ„n köket och satte foten i ett koppel och givetvis i ett handtag... eftersom sele till kopplet hĂ€ngde pĂ„ krok fastnade benet och jag flög frĂ„n hallen rĂ€tt in  mot min PC fĂ„tölj och fick smĂ€ll bĂ„de pĂ„ kinden och nĂ„got ben...

Jag tog huvudvÀrk mot kinden som ömmade och voltarén pÄ andra stÀllen... mörbultad, men det kunde ha gÄtt vÀrre sÄ jag hade ÀndÄ turen med mig för denna gÄng.


SĂ„Ă„Ă„ nu Ă€r det dags för hobbyrummet och TVserien "SAKNAD"...  och bara koppla av frĂ„n dagens mörbultning... 




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥