mÄndag, januari 23, 2017

VECKA 4... nya tag...🙆 :












Jag Àr nu helt och hÄllet fÀrdig med första steget med att plocka ur köksskÄpen för idag tog jag skÄpet under skafferiet, En ny pÄse med skrÀp som skall slÀngas och saker som jag gÄtt ned till kÀllaren med... i detta fall "matförrÄdet". Det var jul/pÄsk och liknande saker enbart. Kvar har jag tvÄ flyttlÄdor som skall ned till sjÀlvaste kÀllarskrubben.
Jag glömde kÀllarnycklarna till matskrubben sÄ jag fick springa upp igen, dÄ stötte jag pÄ en trevlig granne... Vi skulle bÀgge Ät varsina hÄll men blev stÄendes en vÀldigt lÄng stund... Vill bara pÄpeka att vi har trevliga grannar ocksÄ om det inte framgÄtt i bloggen, sÄ hÀr nu dÄ istÀllet...*

EfterÄt satte jag igÄng med soppan medan soppan putttrade tog jag det lilla lugna och varvade ned med bl a lite kaffe.








MÅNDAGENS: / SOPPA /









♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥