måndag, februari 19, 2018

Vecka 8 ... underlig start på ny vecka... :

Jag startade dagen med snöröjning runt bilen ända mot vår port, därefter blev det KAFFE!!! med Gene's tunnbröd till som frukost. Jag tvättade två tvättar också...


Titti fick fnatt... Hon gillade snön eftersom det var lättare att röra på sig. Jag lät henne hållas för den björnhund hon är... och hon sprang runt bergssluttningar och liknande






MÅNDAGENS: / hemlagad soppa med köttbullar / CitronVatten  /










Det är skönt att vara hemma igen för promenaden idag kändes inte så jätteskön om man säger sååå...
Det gick också rykten om att SLY Stallone gått bort i cancer, men tydligen var det ett falskt internet rykte. En konstig dag det blev...
Jag tog mig en kort vila innan akvarierengöringen, men THE GOATLORD hade fixat detta själv idag medans jag tog mig min välbehövliga vila.

Nu loggar jag mig ur för att sätta mig i min TVfåtölj...




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥