måndag, september 17, 2018

VECKA 38 ny start med avslut del 10 på OZARK säsong 1 :








Jag värmde grillade kamben i ugn på 175 gr ca 45 min sedan 125 gr ca 30 min för att till bara vara på värme 50 gr.





MÅNDAGENS: / grillade kamben och baguette/






Jag har tagit emot två matleveranser från COOP.SE & WILLYS.SE och  skippade tvätten för att ta den imorgon istället.
Det blir en tur ut efter maten och i vanlig ordning är jag en hjälpreda med akvarierengöring. Jag är vattenvakt!
Först därefter blir det till att fortsätta serien "Ozark"  (DRAMA / /krim / thriller ) säsong 1 och sista delen 10 som är ca 1,5 tim lång...  Serien är beroendefvramkallande men del 8 hade man kunnat skippa att se för den gick tillbaks i handlingen och det blev att man skruvade sig. Det började kittla i märgbenen för man vill ju se fortsättningen. Serien är verkligen spännande. Kärnan kretsar kring en vanlig familj som hamnat i ovanlig livssits.  (just det vanliga gör den extra kul i situationer)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥