torsdag, mars 14, 2019

ÅBÄKE, ADRENALIN och Mr Zorro Borr MAESTRO :



Det finns massor med alla hundarna och med olika tilltal och stories inte de roligaste men några: 

Nu först har Asterix och Titti fått veta att deras start inte varit mera annorlunda än Nellies som liten valp blev hon fräckt behandlad för att vid en andra gång bli kallad för åbäke och kick spark.

Jag lät vederbörande också få veta att de är inte mera annorlunda än ID kanalen där man inte ens har känslor.

Detta räcker mer än så går jag inte in på... de är inga joggare!

Vem har en liten valp kopplad...

Janine blev av en joggare kickstartad någon meter också runt valp på brant stig mot getryggen när jag inte hann och gick med Honey före, Jag blängde hårt när jag vände mig om! Det räckte för att bli en mjukare sådan. 

Senare när Janine var äldre. Hade jag dessa lösa honey och janine, åt ett helt annat håll. De var äldre och satt fint på plats av en annan joggare som skrek håll de inkopplade,
Jag skrek att det är du som skall mhållas kopplad vederbörande vände och där kunde jag fått en rejäl omgång, Bra att hundarna var lösa och Janine var nu större och feghet tog över och adrinalinet samlade ihop sig...

En annan valp som jag höll i famnen.... lade sig en svag kvinna i. man går inte så långt med valpar.
Mitt sällskap dök upp och och bleknade min blick sa allt!

My name is Zorro... 
Zorro Borr även kallad maestro.

Ca 5 månader gammal kom mr Zorro Borr.Vid ett tillfälle låg vi alla i sängen mitt på dagen.
The Goatlord och jag mitt emot varandra också Zorro i mitten som blev upplivad av detta.
Helt plötsligt får jag en nyfiket tryck mot mitt bröst och han tittade på The Goatlord och sedan en puff mot det andra och gjorde aldrig mera om detta!
Han borrade undersökande och nyfiket, därav my name is Zorro 
Zorro Borr där av Mr Zorro Borr - Maestro!


och Cyrano - blev lilla eländas på Blå stjärnan.

Janis hade en vit krage med ett hjärta på hon älskade ljudet av änder och höll en gång på att simma ut mot en ö vid stora delsjön men vände om och kom tillbaks.






♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥