onsdag, mars 13, 2019

SVART KAFFE & lite pitbulls med Parolee :

Det är lättare med två i bild och få till det när det är lektag.
... och om man gått igenom det jag gjort så förövrigt är då tre hundar på rak arm TRE DROPPAR i havet!!!
 - om man har rätt ras som passar kemin vill säga.

Jag är inte redo för nästa steg ännu hur jag vill ha detta... inga planer!
 Har svårt att nämna tjejen vid namn, men en hund som  hade över 100 % koll på mig och det utanför när man väl behövde detta kommer inte igen... När man väl behövde detta!!!

Jag skulle kunna tänka mig  ha en stor hundgård full av pitbulls som  pitbulls and parollees.

Vad krävs:
 att skaffa tre hundar till och i samband med detta ansöka om DAGIS/hundgård
med andra ord i samband med den femte...
Och en bra hundgård enligt direktiv.

Men detta räcker inte... bra kontakter med olika veterinärer och en som är närmast och PÅ DETTA---
även känna lite folk, inte helst, utan verkligen inom ramen och när det gäller  FOLK då äkta hundägare eller uppfödare etc... och ha bra insyn och haft pitbulls ett bra tag innan så att man kan rasen.

MED ANDRA ORD FÖR MIG BLIR DETTA LIVET EFTER  vad det gäller denna pitbull hundgård.

Lagen är väl demokratisk likvärdig hoppas jag även livet efter detta såväl omoralisk som moralisk!


ONSDAGENS rödspätta


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥