söndag, januari 19, 2020

Söndagens 3,1 km :


Ytterplagget hängde jag framför toaelementet efter gårdagens rotblöta...


Jag slapp jobbet som "Tropkar assistent" idag... men tog dock några bilder... på magnetrengöring av fönster när jag gick förbi.

Här startades det med bad från topp till tå... men ingen conditioner i,,, och det blev jättebra ändå för jag har haft i conditioner så ofta den senaste tiden att stod med här...
Jag redde ur håret lite när det var halvtorrt...


SÖNDAGENS hemlagat! Efter 3,1 km lagade jag till en grytsoppa med mina hemlagade nedfrysna köttbullar i.
Middagen var jättegod!




Det blev en skön dag med mycket ljus med desto fuktigare mark...
Det blev en skum start av promenaden då jag fick ett kort möte. Jag har badat idag och dessutom använt creme på både fötter och händer... Jag skulle kolla in en splitterny mobil och plötsligt slank den ur näven ch den hade inte heller ett plånboksfodral... Den var hal som ål.
Sedan var det kaos vid Härlanda Tjärn med bilar som knappt fick P-plats. Det var folk överallt även där det aldrig brukar!
Därefter drog jag iväg åt mitt håll med jyckarna...
3,1 km som försvann snabbt en sådan här härlig dag... med desto flera leenden ute!




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥