måndag, januari 06, 2020

VECKA 2 tretton*dagen :

Jag funderade på hur jag hittade hit till denna "blogg". Det är ju väldigt längesedan!

Ju mer jag funderade så kom jag på hur jag kanske fått idéen. Jag frågade THE GOATLORD som tyckte att det vet han inte riktigt men det är nog troligast...
Varifrån tänker jag inte skriva dock.

Jag startade för att skriva ur min inre skit som pågick i första hand, annars hade jag nog aldrig skapat bloggen för att föra dagbok... Vem vet? ... iallafall så..

2020:
  • Jag ändrade på mina hundturer i senhöstas för mig & jyckarna framför allt! 
  • Detta blev perfekt med en vila på maten.
  • Jag kör med RELIVE / tog ett tag lite att vänjas vid/ mäter olika sträckor/ har väldigt många gamla sträckor... / hoppas på några nya också!
Något så stressfyllt som stegmätare skulle jag då inte ens komma på tanken... men den som vill... fine! ... men pracka inte detta på mig bara.

... att påbörja TJUGOtjugo känns mer än bra!
Jag mår så mycket bättre och gått framåt som kommit långt på detta också.
En lättnad för hela hushållet.
Att göra sin röst hörd kan jag åtminstone göra här om inte annat... men det tänker jag inte göra för mycket... onödigt om allt går framåt, eller hur?

_______________________________________



THE GOATLORD

Jag lyckades lätt en gång övertala THE GOATLORD att starta upp en blogg. som jag nu lagt till bland några andra bloggar/hemsidor i meny till vänster om här i bloggen.

THE GOATLORD själv har lagt ned denna blogg och jag fick se att den var fortfarande fanns kvar och inte tagits bort. THE GOATLORD säger själv när jag frågar om detta i bloggandets stund att han vill inte slänga bort bloggen i fall att han skulle vilja återuppta bloggandet igen - man vet aldrig!

Just nu är han totalt ointresserad av allt som har med blogg att göra, sedan är det också att han har inte bara "något" utan en "massa" annat som fyller ut hans tid som känns mera intressant!!!

mvh
//THE GOATLORD

_______________________________________

Nu startar bloggen:



TRETTONDAGENS slinga 2,7 km . Denna gång bestämde jag och inte Asterix att vi skall ovanför SvartTjärn.
Ingen kortare sträcka för jag vill gärna veta hur lång denna sträcka är på ett ungefär...

FRUKOST... Det var inte mycket tvätt, så jag fick snabbt undan, Snabb-bäddat!



Runt lunch eller croissant-tiden...
Nytvättat hår är alltid nytvättat!
MÅNDAGENS gårdagens middag


DAGS för Mr.Mercedes säsong 2 del 6... säsong 2 startade lite skumt, men nu är den riktigt spännande...




♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥