tisdag, oktober 11, 2022

VECKA 41 đŸ“ș lite om burken:

Har nu sett fĂ€rdigt GÅSMMAN sĂ€song 6 som ocksĂ„ blev den sista!
En vÀldigt spÀnnande serie med ngt annorlunda handling!
Har pÄbörjat serien HEDER och Àr nu pÄ sÀsong 3 ocksÄ denna vÀldigt spÀnnande och en modern serie!
NÀr jag började se HEDER trodde jag att det skulle bli lite underhÄllning för stunden, men den vÀxte och blev mer Àn sÄ. VÀldigt spÀnnande!
KÄRLEKSBEVIS Ă€r en ny svensk psykologisk thriller film som skall ha premiĂ€r pĂ„ fredag... Jag vill sĂ„ gĂ€rna se denna redan!

Jag hade inte tÀnkt att blogga idag, men igÄr lade jag ut en bild i bloggat pÄ gÄrkvÀllens fika - smoothie mot en tv-bakgrund... frÄn serien HEDER. Jag hade nÀmligen tÀnkt blogga lite om krim-serier och film dÄ, men glömde helt! Tjae, dÄ blev det bloggat nu istÀllet om Àmnet.


Skön tur ute igen! BlÄsigt med solsken!

FRUKOST gene tunnbröd fibervariant 
 LUNCH pastejmacka & fruktbricka
TISDAGENS MIDDAG fiskbullar i dillsĂ„s serverad med kokt potatis/morot och lite kĂ„lsallad
(bÄde potatis & morot med skal pÄ som fÄtt svalna för lÀgre GI lÄngsamt flöde uti i blodet)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥