fredag, september 19, 2008

I DAG

Jag vaknade till av att telefonen ringde och det var överläkaren från RehabCentret. Vi kom överens om att jag skall få en tid så snart som möjligt hos en kurator där vi kan diskutera vad jag kan göra för Gert de 2 månader han skall vara hemma. Och i samband med nånn helg innan ska han få en extra långhelg där vi kan känna på hur det känns om han skall komma hem i 2 månader.

Sedan åt jag frukost och gick en 2 timmars promenad upp mot Getryggen. Väl hemma gick jag till Coop Konsum och handlade. Väl hemma lagade jag till potatismos och köttbullar, som var klart lagom tills Gert kom hem vid kl 15.30. Senare ikväll blir det morsans hemlagade äppelpaj med vaniljsås. Nu surfar vi lite och sedan skall vi se Irene Huss ~ Guldkalven


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥