söndag, september 27, 2009

Mega Dag

Jag har sovit gott natten/dagen till skillnad från efter Fredagskvällen, som blev lite bökigt med TVhörnet i hobbyrummet med mina grejjjor i... vinyler och singlar gömdes undan i skåpet ~ CD och DVD gjordes mera lätttillgängligt. TV:n är grym och med den nya comhemboxen HDTV Box till, blir det kanon och fick då det nya kampanjpriset på kanalerna vi har nu till något lägre pris samtidigt. Den gamla comhem boxen var ju 12 år gammalt:))) Vi är gamla kunder på ComHem sedan omkr 1991-92, både mera nöjda och mindre nöjda med åren. Men nu vet man ungefär vilka kanaler man är intresserad av och inte. Man är ju nöjd på så vis att slippa enbart svenska kanalerna, som då ses mycket mera sällan... man skall väl inte ta i och säga aldrig, men generellt utnyttjar vi TV ganska sällan generellt och periodvis också inte alls... Därför är det mycket bättre med paketpriser, där kanaler som intresserar en kan ingå... Men vi säger inte upp ComHem. "Smakar det, så kostar det" Men att ha bredband och Telefon på samma ställe kan vi inte tänka oss... hur billigt det än är så blir det i slutändan: "Köper man billigt, köper man dyrt" ..................................................... Just nu tog jag ett brejk i bloggen för att sätta på det gamla nagellacket från åttiotalet... det är ca halva kvar att köra på. Gert skrattade för ett tag sedan och sade: - Du dricker kaffe och bloggar och liknande bilder med mera i ett svep... som det är inte är någon skillnad... Japp, positiv stress... när den är naturlig, inget jag tänker på... Strax skall jag klä på mig...

MUSIK i Bakgrunden:


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥