söndag, september 27, 2009

... slapparnas afton...

Vi har varit på en promenad: Maten blev så här... och Gert diskade. Jag känner mig trött och tänker vila en stund efter bloggningen. Ligga i min fåtölj och bara lyssna på musik!!! Och sedan lägga mig en stund i slafen... Nu har jag hemmapaltor på mig och vid 22.45 förbereder jag mig med klädsel. Nagellacket från åttiotalet är med... men inte klädsel;) får se vart det slutar. Man skall juh till jobbet så jag slappar och tar något snabbt. Byte av jeans, eftersom jag inte har lust att leta att ta fram ett skärp i dom andra jag har haft... jag har problem med midjan att byxor jag köper är så jävla stora över midjan... Nu har jag ett par andra jeans med resår och ändå är de breda över midjan, suck, hoppas de håller uppe när jag tar på mig dom, för det är första gången jag kommer ha dom på mig, men de är nytvättade då. Till detta ingen aning får se sedan. Jag skall få min nya skyddsskor iallafall. Senare gör jag iordning varsin macka (bosniskt bröd) med ost på idag, förra gången hade jag kaviar.

MUSIK: ANVIL ~ metal on metal


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥