tisdag, april 12, 2011

OFF:



... en som dukar, men som kanske inte vill vara med i bild?



























Och vad blev det till maten; påskris... och en något udda dukning...






































Korv Stroganoff med ris och citronvatten
























Efter maten tog vi oss en promenad med både jyckar och oss själva... och Gert ville gärna vara med i bild.(värre bilder har Gert sett och suckade sedan efteråt)

Vädret: duggregn, grådisigr, vindstilla och +7












Till sist en kortare vila...










































Jag klippte av kjolen, men ärligt talat kände jag mig smått trött idag och när jag gick upp för trappan trampade jag på kjoltyget som lagt sig som en klump på trappsteget.

Istället för att sy... tog jag bara saxen och klippte rätt av.
(trampet var rätt på sömmen; nämligen)










Något sådant blev det...













... och till sist pyjamas och nu slappa... och nattakäket?


KORV STROGANOFF!!!

Som i f@ck #ff,
//Harriet



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥