lördag, november 05, 2011

Mina Converse:

VÄDRET: stillsamt och skönt... just nu; +9

LÖRDAGENS MÅLTID inkl efterrätt: kamben, creme fraichesås och kokt potatis; Kaffe och äppelbitskaka







































Mina CONVERSE...  Jag ville inte ha rosa, men ändå rätt sååå tjejjjiga. Därför föll valet på dessa, som har cerise i olika nyanser såsom skarpt mot lite svagare. Och det svarta matrialet är det lite fleece/sammet över...
Kanske inte ett så praktiskt val, men jag har redan allvädersdojjjor för bekvämlighetens skull och för att jag har hund.

Dessa är tänkt som ett litet alternativ ibland och jag har inte använnt dessa ännu heller, men jag har ställt dom i blickfånget:)  Det blir bild när jag tar på mig dessa som premiär, men för min del funkar dessa inte i kylan;)

... men snygga är de...



... och nu skall jag ta mig en liten vila efter bloggen. Det var skööönt ute, nästan inte en skäl där vi var.
(Imorgon blir det rester från  Dagens Måltid...)

På återseende här i bloggen,
//HV
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
MUSIK:
































♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥