tisdag, februari 05, 2013

Vecka 6 har dragit igång:






















Svullnaden är mindre på "klodynan" och jag har precis baddat på lite lätt med salubrinet.
 Hmmm*... potatismjölet fanns med bland varorna från MATHEM.SE .
Jag har pudrat lite lätt med potatismjölet mot pulpan och senare skall jag även lägga om tassen med lite bandage, så att tassen kommer in i gummistöveln innan vi åker ut.
Hädanefter blir det gummistövel på tassen för Zorros del vid fuktigt väder i förebyggande syfte.
 Just nu sover de alla jyckarna gott och vilar. 


Jag steg upp tidigt idag och även mathem.se  var tidiga idag. Maten har jag inte börjat med ännu riktigt. Det blir en rätt som görs på ca 30-45 min.
Nu är det musik och bara ta det lugnt. Jyckarna äter inte förräns kl 17.00,


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥