tisdag, februari 05, 2013

Zorros fot läker... JIPPI:


MÅNDAGENS MÅLTID: /panerad fisk/pepparrotstuvning/potatis+gröna ärtor+bryt bönor+pressgurka+tomat+grön paprika/CitronVatten/




En något nyvaken HV.



 Jyckarna åt med god aptit kl. 17.00.   


Skönt att Zorros tass såg bättre ut idag.

Jag baddade salubrin om "tån" försiktigt med en bomullstuss, dessutom lindade jag försiktigt om tassen med bandage, som skydd under hundgummistöveln, perfekt.




Vädret: Blåsigt/regn/ +3/

Ca 45 min. promenad med jyckarna. Zorro var mycket duktig med sin gummistövel och hakade på precis hela sträckan. Duktigt gjort av Zorro.























P-biljett






Iväg hemåt:









Ett hjärta åkte up i fönstret inför "alla hjärtansdag", som HV och The Goatlord med jyckar skall fira i nästa vecka på städdagen :) och vi håller hårt på att städdagen är en Torsdag.

Zorro sover nu inne i hobbyrummet och utan munskydd eftersom Zorro slutat att slicka på "såret".

Jag har också beställt potatismjöl för enbart pulpan -  ett tips av en veterinär.
Salubrinet var mitt eget tips :))



Jag väntar in babyfoot från Xbeauty  för fotspa:) för 199:-





Jag steg ur bädden runt kl 14.00 och tog det lite för lugnt för att kunna hinna in till Rusta.se och köpa dusch-schampo... skit... en annan dag får detta bli då.

Nu är det reclinerfåtölj och någon är otålig... hrm*... vila och på återseende,


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥