måndag, april 22, 2013

GlennDagen flöt bra och blev en toppen dag:







Titti släpper jag lös på en gång... Nellie håller jag på att få ordning på.











Olika flygplan om du kolar noga... och en Hackspett som flög iväg. Årets första hackspett hörde jag nyligen när jag valde en viltterräng nyligen.






Idag var det årets premiär att få se en hackspett på närmre håll. Den flög snabbt sin kos... och den kom med i bild som någon sorts konstig klump...


Zorro hängde med oss bra med mig, fast Zorro ville ha en liten paus.



ca 45 minuters promenad på viss håll var det rena stormhålan på andra ställen var det vindstilla... Benet mådde mycket bättre idag... Tigerbalsam ... is das shit...




Vacker solnedgång - vy från Munkebäcksmotet... på väg hem.



DAGENS OUTFIT IDAG:




Här är kaffehörnan i köket och bredvid kaffekokaren står en "kaffekvarn", som jag om någon dag skall mala ner lite kaffebönor... lite ombyte på kaffet.









Skön Måndag... och nu skall jag återgå till mitt utanför PC... bl a en ergonomisk vila framför TV i min reclinerfåtölj i hobbyrummet.

Hej så länge... för goder natt existerar inte för mig, för nu börjar dagen för mig,

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥