måndag, april 22, 2013

NattBlogg/Film:



Påskharen kom till sin rätt till filmen... lite festlig Sönagskväll/natt...



Lite skönhetsvård och dusch... med tanke på att jag pysslar om fötterna... passar jag på med lite annat...


Nu kanske jag sover gott. Måndag är en slappdag utan specifika planer... förutom jyckar.


Jag kände mig lite smått läbbig, faktiskt... därför en dusch så här sent... efter CSI:miami...


Jag spanade in mina fötter. Det börjar försiktigt flagna lite hud. Det går åt rätt håll. 
Om man skall ge sig på en sådan här fotvård hemma bör man testa två ggr innan man ser riktigt resultat. Ca varannan månad i början för att senare ta detta mera sällan. 
Efter 2ggr  kan man avgöra om man tycker detta är skit eller hyffsat.
Goder natt,

 ~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:
* lugnt tempo-snack-ondska och våld. lite annorlunda... bra slut.

SUSHI GIRL (2012)  thriller/krim



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥