måndag, april 22, 2013

Like Rolling Stone:


Lösa rykten, skvaller, fördomar och antaganden som cirkulerar runt:

... antingen ligger en liten sanning i denna eller så grundar sig detta på ingenting...

Någon kan använda sig av denna i en förevändning att jag bryr mig om.
Någon har ett bittert liv och vill dra ned någon.
Någon känner sig misslyckad, osäker... rentav dålig självkänsla.
Någon vill få med sig så många andra att just denna skall känna sig så dålig för att få denna någon att bli någon.
Eller av ren och skär avund.
Eller av ren och skär ondska...
Eller... hat...

... ... ... ... ... ... ...

Så där ja... 
Jag mår bra och jag vill inte behaga någon annan.
Jag vill inte ha en hel arena, som närmsta vän.
Jag tar detta med en nypa salt... och travare vidare på livets stig...
Like a rolling stone...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥