lördag, september 14, 2013

Goder Morgon/ FILM:





Några få leksaker kvar nu här hemma... en liten knut... en klocka... en tjutande hamburgare någonstans undangömd.





Sover man hårt- då stiger man också ur bädden lite tidigare. Jag har endast fixat till mig själv runt ögonen och även satt upp håret.
Även kollat naglarna om guldet behöver fyllas på och dt behövdes på ett finger där jag väl råkat trycka in ordentligt.

Jag börjar med en kaffepaus och blogg.

En liten luftpaus får det allt bli ute på balkongen.

VÄDRET:/lite blåsigt/+19 redan såhär vid lunchtid/ soligt och närapå klar himmel/



:::::::::::::::::::











~~~~~~~~~~~~~~~~
FILM:
 *... en svensk variant på hangoverfilmerna fast något lägre ålder... funkade rätt så bra faktiskt även om den inte var lika galen.*


STUDENTFESTEN (2013) komedi

























*... lite småskumhistoria... men ändå bra...*


MARGARET  2011 drama men kändes som lite thriller ändå



















 *... tråkig handling och trist humor... sågs ej färdigt...  Varken The Goatlord eller jag fastnade för denna... *

R.I.P.D. (2013) action/komedi


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥