lördag, september 14, 2013

Vecka 37 och FREDAG den 13:e:




BALKONGMIDDAG

FREDAGENS MÅLTID: /tonfisksallad/Radenska/


VÄDRET: /vindstilla/+20/Sol med moln/





Var snabbt inne på RUSTA.SE och köpte strax innan stängningsdags:
  1. 4 st. beige tunna stolsdynor med längre volang som hänger ned lite över stolarna.
  2. 4 st. beige/rutiga stolsdynor ovanpå de tunna volangdunorna.

Jag hade en plastlåda med lock som jag ställde intill hundmaten och där i ligger skräppåse.

Locket har jag tagit ut till hallen då skräppåsen är full ställer jag skräppåsen på denna - högst 2 st skräppåsar kan få plats.
Nästa dag slänger jag dessa i sophuset om inte minnet sviker mig :)

















En härlig promenad inkl. änglaskjuts /lång gungbräde... 2st omgångar blev detta... 
Min första invigning inför höst/vintersäsong.








Hobbyrummet nästa... akvarierengöring+WC+KÖK... gjordes ikväll... Jag är lite försenad...
Lite stressad och inför imorgon skall jag snickra ihop en middag... Det blir väckarklockan.

HEJ SÅ LÄNGE,



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥