onsdag, mars 03, 2010

FORD C-MAX

... inga skattemärken och skattefribil i 5år miljövänlig... och går på ren bensin och ethanol... fast så klart inte blandat. Låg bränsleförbrukning... Stolen är som en massage för både kropp och själ och rymlig inuti och bra pris och hundarna får plats... ... och vi passade på snabbt när det var reducerat pris och vi ville bli av med Renault Scénic som vi tröttnat på... känns som skrotbil redan... nya tider. ... och denna var en av de sista... två var kvar, men om dom är kvar vete 17. Vi fick bra hjälp och visning, men ändå när vi tänkte öppna motorhuven hade vi bägge glömt av var den lilla extra knicket var för att öppna... så dettta återstår för Gert att ta reda på och detta tyckte han var pinsamt. Nä, absolut inte tycker jag... alla gör fel och alla kan glömma. Jag skall fylla på spolarvätskan nämligen och kolla detta och olja och så... för Gert. Kul, men det där med motorhuven var trist, men sådant som händer när man byter märke små skillnader och sådant... Annars är Gert den perfekte föraren (a perfect stranger). Därför tycker jag att han kan göra detta jobbet varför skall jag engagera mig i något som jag är halvhjärtat intresserad av... och dessutom går jag på "" och är inte helt ren... där jag heller inte får lov att köra... men det bekommer mig inte det minsta... Det räcker med en skön och härlig rymlig bil och det känns också att man bytt upp sig och vi har skaffat på Mekonomen "Ford" som nyckelring. Och detta var Gerts bilförslag helt och hållet och jag nappade så klart på ett bra erbjudande och suverän bil... Och denna bil är tillverkad i Frankfurt, Tyskland.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥