onsdag, mars 03, 2010

... i mitten av veckan:

Alldeles nyss ringde ett 031 nummer... och jag sa bara till Gert:- tar du detta? Gert svarar:Näää, bättre att du tar det... Jag tog samtalet och kort och gott: Hattie lite misstänksamt och tveksamt, men ändå säker... och på lite gott humör: Heeeejsan... I andra änden av luren: Jag söker Harriet Marianne... Hattie: Och vad vill du henne? (något liknande) I andra änden: Jooo, det är så här att vi... kan du gå in på sidan drogfri.nu (eller liknande) Hattie: Nääää, jag tar ingenting per telefon (eller liknande) I andra änden: Nej, jasså inte det... Hattie: Näääää... och lade då på luren. ************************** Och nu blir det en hemkörning/pizzabudet fram till dörren... vi är sugna på något att äta... Och valet faller på: 2 st. Cannibale: skinka, köttfärs, lök,paprika och färska tomater... Det är duschning för mig som gäller nu ikväll snart. Och soppan som är kvar blir till imorgon bittida... Och imorgon hårda puckar eller väldigt mycket jobbig grejjj och dag att ta sig för och igenom...


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥