onsdag, mars 03, 2010

KvällsBloggen:

... att få skriva av sig lite och sådant där...

... nu skall jag in i badet...

... tja, lite gladare...

... lite gladare av att Gert ställer upp med foto till blogg i dusch:)

... byte av klädsel i samband med nattsärk eller hemmasärken.

... håret skall nu torkas... och innan jag påbörjar bloggen säger både jag och Gert några sanningar om varandra... till slut får jag ett råd... och nu råder enbart en tystnad och en skönare sådan och något lugnare.

... håret torkat... och Gert meddelar att detta är nu absoluta sista bilden och att han känner sig trött och jag med... en del kan tyckas självutlämnande på sitt vis, men ändå inte. Så nu lämnar även jag bloggen och nu är det imorgon man får ladda sin sista batterier inför... ja, för det är jobbigt.


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥